Responsabili împreună!

Am făcut câteva schimbări temporare la modul de lucru din grijă pentru tine și pentru echipa noastră. Vezi care sunt noutățile!

 

Știm că în această perioadă te confrunți cu o avalanșă de informații privind evoluția COVID-19 (Coronavirus), așa că venim în sprijinul tău cu câteva recomandări utile despre interacțiunea dintre noi.

În primul rând, îți recomandăm să folosești mijloacele de comunicare la distanță dacă ai nevoie să iei legătura cu noi zilele acestea: online și telefon.

Astfel, ne poți contacta la:

 

Tel: +4021 408 29 49 – număr cu tarif normal, Luni – vineri: 9:00 – 17:00

Client.brdasigurarideviata@brd.ro (pentru informații despre polița ta de asigurare individuală , cât și pentru asistență în cazul unei despăgubiri)

Office.brdasigurarideviata@brd.ro (pentru comunicări oficiale).

 

Am adaptat procesele și procedurile pentru a simplifica interacțiunea la distanță și pentru a asigura continuitate în toate ariile operaționale.

 


Ca și până acum, managerul de clientelă BRD îți poate oferi sprijinul necesar pentru polița ta. Și în relația cu un reprezentant BRD din agenție, este valabilă aceeași recomandare de a limita expunerea fizică în agenții și să folosești comunicarea pe email sau telefon. În plus, este util să consulți informațiile de la acest link, pe website BRD, pentru a afla programul agențiilor BRD din această perioadă.

 

Acoperirea riscurilor provocate de COVID-19

Ne bucurăm să vă anunțăm că vom acoperi riscurile provocate de COVID-19, în mod excepțional față de termenii și condițiile de asigurare.

     Acoperirile oferite clienților în mod excepțional de BRD Asigurări de Viață sunt următoarele:

 

 

  • Pentru clienții care au achiziționat asigurări atașate creditelor de la BRD Groupe Societe Generale și de la BRD Finance, va fi acoperit în mod excepțional decesul provocat de infecția cu COVID-19;
  •  În cazul asigurării cu componentă investițională EduPlan încheiată cu scopul de a-i oferi copilului un start mai bun în viață, compania va prelua plata primelor până la maturitatea (finalul) contractului în cazul în care intervine decesul persoanei asigurate (părinte, bunic sau tutore conform contractului) din cauza COVID-19.
  • Pentru asigurarea Invest Benefit+ capitalul investit va fi protejat conform condițiilor contractuale în cazul decesului asiguratului provocat de COVID-19.
  •  În cazul asigurării de sănătate BRD MedCare achiziționată de angajatori pentru angajații săi, compania va analiza pentru fiecare caz în parte solicitările de plată a indemnizației de spitalizare din cauza COVID-19 conform pachetului de asigurare.

 

Informații utile pentru asigurările atașate creditelor

Conform măsurilor luate de stat, partenerii noștri, BRD Groupe Societe Generale și BRD Finance, oferă posibilitatea de amânare la plată a ratelor creditului. În ceea ce privește asigurarea atașată creditelor, îți reamintim că în perioada respectivă este important să rămâi protejat. În contextul actual, am extins în mod excepțional acoperirea asigurărilor noastre pentru a include și riscuri provocate de COVID-19. Pentru a-ți asigura această acoperire, e necesar să plătești prima de asigurare chiar și în perioada de amânare la plată a ratelor creditului. Pentru mai multe informații îți recomandăm să iei legătura cu entitatea de la care ai contractat creditul.

 

Continuăm să căutăm soluții adaptate noului context încât să te simți protejat și mulțumit de serviciile noastre.

 

 

BRD Asigurari de Viata
© 2018, BRD Asigurări de viață. Toate drepturile rezervate.
Mergi sus